Thursday, October 2, 2014

macam lame lagi... padehal...

assalamualaikum..


hari ni tanggal 3 oktober 2014... tak tahu ape yang merasuk dalam diri aku ni tetibe memberanikan diri membuka blog yang dah usang.. sambil menyanyi dalam hati~


Memori yang usang
Mengekori langkah
Diusir dibuang namun tak terpadam


kemudian tangan pantas menekan butang new post dan bermulalah pemerepekan aku kat sini... heuheuheu... mungkin ini disebabkan adrenalin aku yang sedang memicu rancak menyebabkan aku telah bereaksi untuk menaip semua ni.. melepaskan keluh kesah mak bedah dengan mengarut bagai di sini..





emm.. sebenarnye aku... aku.. aku....
arghh!!
aku takut sebenarnye...

tinggal kurang dari 3 bulan je lagi.. aku nak bergelar seorang isteri...
biar betik!!! rase mcm diawang-awangan.. tetibe rase dah tak lame.. padehal sebelum ni aku selalu rase dan cakap.. eh lame lagi.. bile orang tanye je pasal soal perkahwinan.. aku akan jawab dengan pantas dan laju mengalahkan superman.. eh lambat lagi majlisnye.. bile orang tanye pasal persiapan.. aku dengan tangkasnye mengalahkan ketangkasan datuk lee chong wei bermain badminton..aku menjawab belum sipa lagi..sebab majlis lambat lagi...



akan tetapi... huhuhu.. bila dah masuk bulan sepuluh ni.. tibe-tibe kepala aku berpusing.. barulah hati ni tetibe boleh berpikir secara waras dan matang...yang bulan dua belas tak lame dah nk menyusul.. aku


PANIK!




No comments:

Post a Comment