Saturday, January 1, 2011

Gathering and exchange gift- Part1

Assalamualaikum..

Selamat Tahun Baru 2011. Last year kat opis saya ada wat gathering makan-makan dan tukar-tukar hadiah sebelum kedatangan tahun baru. Best gak la. Sebabnya dapat makan dan hadiah. Sapa yang bagi hadiah kat kita tak tahu cuma kita tahu nak bagi hadiah kat sape. Paham tak apa yang saya bagitau ni. Emm senang cerita macam nilah kita cabut nama dalam kotak. Nama yang kita dapat tu adalah orang yang kita kena bagi hadiah. Kita sorang je tahu siapa yang kita akan bagi gift orang lain tak tahu termasuk orang yang kita cabut nama dia. 

Saya dapat nama officemate lelaki. So saya pun pening gak nak cari hadiah apa tuk lelaki. Kalau perempuan senang sikit. Saya pun ada wat entry untuk tanya hadiah apa nak beli. Ada yang bagi cadangan beli coklat tapi kalau boleh saya nak beli sumthing yang boleh simpan atau guna lama sikit. Hari selasa lepas balik keje saya pun pergi cari hadiah dengan Incik 0ne. Lepas usha barang kat satu kedai satu kedai last-last kami berhenti kat satu kedai yang jual cenderahati. 

Banyak gak choice. Tapi lagi banyak choice untuk beri hadiah pada perempuan. So cari punya cari saya suka kat satu barang ni dan rasanya memang sesuailah tuk bagi hadiah. Incik 0ne pun setuju. Saya pun teruslah beli. Balik rumah terus balut. Nak tengok tak hadiah apa yang saya beli.




Tak sempat nak ambek pic sebelum balut. So tak dapatlah nak tunjuk hadiah apa. Hehehe. Lepas dah siap wrap baru teringat nak ambik pic. Bolehlah yek dari takde ape-ape. Hadiah tuk laki tak perlu wrapping paper warna warni sangat. Tapi ada orang kata cantik saya balut. Hehe. Mestilah. Sebab dulu kan pernah kerja part time kat kedai jual cenderahati yang ada sediakan warapping services. =)

No comments:

Post a Comment