Tuesday, April 20, 2010

ari ini~~~

Dah lame bet0l x buka bl0g ni... huhu... hampir sebulan lebih rasenye... byk bende yg dah berlaku selame aku xbuka blog ni...mcm2 berlaku dari di tempat keje hinggalah hari2an aku.... baru2 i aku dengan sally ngn pegi ke pc fair... wah kempunan betol nak beli laptop, hardisk, iph0ne, mahupun mp4... putih mate je tgk 0rg len beli... klulah aku ada duit mase tu mesti byk bende aku dah beli... lapt0p yg aku idam2kan pun xdapat2 lg.... ad0yai... bila lah aku nak dapat ape yg aku idamkan selama ni.. ari ahad kit0rg pegi career fair pulak... mcm2 gak yg berlaku... adalah gak anta resume... jap g aku pun nak anta resumelah... mane lah tau ada rezeki dpt keje baru yg lebih bagus dr mgsb ni... gaji dah lah xdpt nek2 lg... kwsp pun xdapat2 lg... aritu beriaa2 je meeting la apelah. tp sampai sekarg hampeh je... cakap je lebih tp xde ape2 output pun... 2 minggu lepas kit0rg cb0k kene g meeting is0... siap kene marah2 ngn a.zam lg sbb xmasuk meeting tu... mmg hampeh bangat la...

Bulan 6 ni ada kenduri a.zan kat langkawi... tp aku xpasti lah nak pegi ke x... 0ngk0snye mcm xmengizinkan je... tp hati mmg nak pegi... teng0klah mcmane... reuni0n bdk2 dtk pun aku x pegi... tp itu bukan sbb xde duit tp sbb xde geng... aisyatun xdapat pegi sbb dia ada kursus pulak jd aku pun cancelkan la jugak niat nk pegi tu... di samping xde geng bleh gak aku save duit... ni gare2 dah terpakai duit nak beli laptop idaman tu... tp bile duit dah keluarkn lapt0pnye pulak xde... xpelah xde rezeki lg... akukan kene berpikiran positif... setiap yg berlaku kan ada hikmahnye.... mcm hari ni... yan bengang gile sbb le0n duduk kat pc yg dipakai tu... bengang sampai nak balik dulu... siap es0k nk letak passw0rd lg kat pc tu... tau pulak dia bengang ada 0rg ambik tempat dia.... dia xtau dulu sape yg selalu duduk kat ctu... dia xpaham pulak perasaan aku... itulah... kan setiap perbuatan tu akakn ada balasannye... klu kite nak org jaga perasaan kite... kite kene jugakmperasaan orgka... itulah lumrah kehidupan... Tuhan tu Maha Esa...

Bulan ni aku betul2 sengkek... gare2 nk simpan duit t0k c0ver balik duit laptop yg aku dah tergune beli kaen... k0n0n2 nak menyertai dunia perniagaanlah... hahaha... bdk baru belajalah katekan... sampai pening2 td buat pengiraan balik.... tulah sape suruh aku x tulis bet0l2 berape yg k.teh dah bayar... yelah mane xnye... aku sendiri k0nfius berape byk kwn k.teh ambek berape helai kain... sbb berape kali aku g tukar kain2 tu... jadi k0nfius dbuatnye... k.teh pun ckp dia ada tulis yg kwn2 dia byr... rupe2nye ingat dlm 0tak je.... tp tadi dah tulis balik yg betul2nye... hehehe... harap2 xsalahlah..aritu tgk baju kat fb... mmg cantik sgt... mmg berkenan betulla... tp kat ind0n... klu aku beli sendiri mmg b0leh tp mahallah pulak kos penghantaran die... s0 trylah suh wan mtk fa tlg belikan... tp mcm nak xnak je.... sampai arini aku tgk page 0rg tu dah abes dah baju yg aku nak tu...melepas... tp inner tudung yg sesuai sgt ngn baju tu aku dah beli dah... tp hampeh baju yg aku nak tu x dapat... xpelah... tudung kat mak yana pun aku dah 0rder... dah bagitau jugak kt h... dia tu mmg suka ikut aku... ape yg aku nak sume dia nak... pelik betul... hahaha... cantik sgt ke pilihan aku ni sampai sume pun nak ikut aku... sum1 pun sekrg cb0k je nak tanye ape yg aku pkai... mesti nak trulah tu...hehehehe.... mesti c0mel jugakla aku ni kan...

No comments:

Post a Comment