Saturday, February 20, 2010

Hmmmmmm....

Ari jumaat lepas aku g keje cam biase....walaupown m00d cam xberape nak el0k sgt lepas kejadian khamis tu.... Lepas abg zan dtg 0pis dia ada panggil aku ngn yan... so ble kitorg g dia adalah suh wat keje ape ntah lepas ni nanti... pastu dia suh kol klia tnye pasal problem sending109... aku pun k0l lah sbb malas nak dengar dia membebel... yan je yg tunggu sblh dia... lepas tu yan s0und dia... hahaha... klaka gile... aku plak jenis malas nak melayan 0rg camtu...Lepas tu a.zan kate dia xde masalah nak mintak maaf... tapi biaselah org camtu yg mudah sgt mintak maaf mudah pulak membuat kesilapan yg same....Tapi hari tu dorg asek kenekan aku ngn sharim jewk... sian kit0rg... a.zan kate nak bg no p0n sharim... s0 akupun cakapla bagi la.... kon0n2 aku salin la n0mb0r tu tapi yunus menyampuk dia kate eleh dia dah ada dah n0 tu dah siap2 msg pun... hahaha... cam tau2 jewk....

Ari sabtu aku g keje pkai baju baru yg beli kat 0n9 tu...haha...ari khamis tu baru sampai baju tu... mase tgh tunngu putra yan kol cakap rg suh balik...dia kate arini h0liday... sengal bet0l... len kali nak bagi cuti cakapla awal2 xperlu owg penat2 bersiap nak g opis... mmg sengal.... menyusahkan 0rg jewk... tapi dsebabkan dah penat dah siap n mmg dah 0tw s0 g lah jugak 0pis nak breakfast jelah kirenye.... makan kat brhimshah tu... pastu msg sharim kit0wg kat c2... ble dia sampai yan ngn hani mcm terkejut... s0 aku pun mcm biaselah....patu dah lame pastu fandi sampai... dah berb0rak2 tu kitorg plannak g putrjaya tgk dorg lawan futsal tapi dah plan baek ngn farhan kol r0sida tanye d0rg kat c2 lagi ke dia kate geng dah kalah... ceh hampeh sungguh... so kitorg pin g klcc tgk wayang crite percy jacks0n n lightning thief..... sblm masuk cinema tu g teman yan g survey minyak wangi.... lepas tgk m0vie d0rg nak g makan... s0 g lah kt f00dc0urt kat atas... aku dah xde duet mase tu sbb tickeet wayang aku bayar dulu... ngam2 pulak duit mase tu ada 36hinggit.... hahaha... s0 mase nak makan tu aku kate aku nak g cucuk duet dulu sbb mmg xde duet... yan pun suh cucukkan duet die... s0 aku pun g lah... mase nak turun tu aku pkir malaslah nak nek balik.... hahaha... s0 aku g beli brg sementara tunggu d0rg abes makan.... lepas tu balik umah lepas bg yan duet...

Sharim ada msg dia kate hepi sgt sebab dapat makan same... yelah maklumlah kat opis kitorgkan xbleh nak berb0rak... asek kene bahan jewk kejenye.... ngan abg zan yunus helme abg syah pun... hahaha....asek nak kenenkan kitorg jewk... abg syah siap ckp sharim tu anak dara... hahaha... sian sharim... kwn2 dia duk men game kat belakang dia dok kat depan... klu dok belakang lagilah kene bahan.... hahahaha~~~~tapi hati tu 1st timelah aku dapat tgk dia cakap depan2.... c0mel bile dia cakap... sebab gigi dia kecik2 jek.. hahaha.... mmg cam budak2... mmg xmacam org yg dah 29 pun... dahlah mmg badan tu kecik je... hahaha....

No comments:

Post a Comment