Thursday, July 22, 2010

keb0sanan...

hari ni aku rase mcm halimunan... hehehe...ape aku ckp org xdengar.... pekakkah sume 0rg atau suare aku yg dh terjerit2 masih xcukup kuat... hari ni hari yg ke 22 aku bekerja n first time aku kene present mase meeting td... mmg menglabah sbb keje aku kene siapkan sebelum 10.40 sbb meeting 10.45... lalala... alhamdullillah... dgn f0kus yg baik aku dpt siapkan jugak...ngeh3.... tp hari ni last aku wat keje k.noraisah sbb dia dh dtg arini... sian dia pg2 bute dtg wat vlookup t0k invent0ry dia... aarrgghhh ini bermakne es0k aku akn memulakan kerje k.n00rzan ke??? aduhh... yg tu lg susah beb.. sbb brg2 mahal... hahaha... risau aku ni....
pagi td dhlah perut ni wathal...agaknye mkn sambal mak semalam tu k0t... cili tu dah masam... tp bile mkn sedap je... ke aku yg terlalu lapar sampai bende xsedap pun jd sgt sedap... hahaha...td k.baie k0l nak ajak g b0wling... 0klah tu... janji dia nak ambik... even kat putra pun 0k lah...ad0i nape tibe2 sakit perut ni menjelma lg ni.... ingatkan dah siap dah...aku xmkn nasik pun lg hari i... balik nntilah mkn nasi... bleh diet ckit.... perut ni pun memulas2 dah...
aduhhh... sampai bilekah aku akn bertahan di cni... tp yelah wlup0wn xde kwn at least ada internet...klu b0ring2 blehlah 0n9 jewk...xhiraukan yg len pun xpe....tp sampai bile la nk macam ni... aku ni mmg susah nak bergaul dgn org tp bile dh lame maybe insyaallah dgn izinNya aku akn bleh berkawan rapat dgn mereka.... Amin...

No comments:

Post a Comment