Sunday, August 1, 2010

Permulaan baru...


Hari ini baru dua hari dlm bln baru.. maknenye aku dh melepasi ujian sebulan bekerja di sini... walaup0wn masih byk yg aku harus belajar.. sekurang2nya aku dh dpt membiasekan diri dgn suasana disini...wlup0wn x berape best tp at least aku dh dpt terime keadan mcmni....
Sabtu baru2 ni aku g men b0wling di flaming0 dgn al0ng, k.misha & gem0k... xsangke jumpe ain kat sane... gr0up dorg mmg terer... ain pun terer... rupenye d0rg mmg slalu masuk t0urnament... b0la jaring pun... s0 x heranlah d0rg mmg berbakat... (hikhikhik macam aku ni bidang terjun... ) sakit tgn ni sampai ke kaki... ini pun x hilang lagi...


sempat ambek satu gambar je sbb bateri kamera nset abes...


Semalam waktu nk tid0 dia msg, dia ckp nak tanye... dr hari tu lg dia nak tanye tp xtanye2... semalam mase dia ckp nak tanye tu aku plak terpakse tanye dia ape yg dia nk tanye... last2 dia cakap jugak... dia tanye aku dh ada bf ke.... ngeh...ngeh...ngeh.... dah agak dah satu hari nnti mesti dia akan tanye s0alan tu... cume menunggu mase je... aku pun dgn serba salah xtau nk jawab ape... aku mmg nk terus terang tp takut klu aku bagitau nnti dia dh xmacam dulu... aku xnak sbb aku dah ade bf aku xbleh nk kawan ngan 0rg len.... Ayat dia lebih kurang cmni...
Dia : Lea dh ade bf ke...
Aku : Kenape... kamu dh ade gf ke... (dia tanye aku aku g tanye dia balik pulak...)
Dia : Sy tanye lea... (hahaha...ayat cm bengang je...)
Aku : (Ape nk jwb ni... hish...) Kenape..Kamu nk ckp ape sebenarnye...
Dia : Ade ke xde...
Aku : Kenape kamu ni... tak0tla...
Dia : Nape nk tak0t pulak..
Aku : Kenape... klu lea ade pakwe kenape.. klu xde pakwe kenape.... (Ayat nk ngelat..)
Dia : X bleh bg jawapan yek...
Aku : Kamu nk ckp ape sebenarnye... Kamu nk ckp kamu dh ade gf ke...
Dia : Sy xde gf skrg ni...
Aku : H tu bkn makwe kamu ke...
Dia : Tgk tu... Sy tanye awk ade bf ke x... H plak peginye... Sy bace wall awk ade laki asyik rindu awk je..bf awk ke.. Jgn nk letak H jd alasan...
Aku : (Ape aku nk ckp ni... nk terus terang je ke... dia ni mmg xtau ke aku dh ade pakwe...) kenape kamu jeles ke... (hahaha... ayat xbleh bla...)
Dia : Patutlah asyik nk ejas saye dgn H je.. Mmg bf awk ye..
Aku : Kamu xnak tid0 lg ke... es0kkan keje... (bile lah nk abis ni...)
Dia : 0k.. G la tid0... Nite...
Aku : K... gud nite... sambung es0k...
Dia : Nite....

Pergh...berdebar2 jugak nk jwb tu... risau jwpn tu akan menyakitkan dia... tp nk wat cemane itulah kenyataannye...lame kelamaan pun dia akan tahu jugak... smpai bile aku nk diamkan diri... itu mesti lagi menyakitkan dia... Dlm hati aku dh risau adekah es0k selepas msg tu dia akan reply msg aku cm biase n nk ke lg dia kuar same...

Alhamdullilah... pagi ni aku try msg dia cm biase tuk ucap m0rning... dia reply wlup0wn lambat... risau betul klu dia merajuk bawa hati pergi..(ceh ayat n0vel pulak...) tp td pun dia ade msg cm biase... h0pefully dia 0k... lepas tu aku g gatai2 g tanye dia pasal semalam... terus dia xreply... tp dia kate dia xmarah... 0klah tu... dia dapat terimelah tu k0t....

This week baru ingat nk g dating ngan dia tgk avatar the last airbender... yarn pun nk tgk so bleh tgk same2... tp wan kate dia nk balik this weekend... xtaulah mimpi ape pulak nk balik... slalu susah betul dia nk balik kl... hhmmm... maybe klu kuar ngn d0rg ahad 0k k0t... tp masalahnye skrg dia nk g ke tidak... klu dia xnk j0in g ngn yarn jelah....mintak2lah sumenye kembali seperti normal...

No comments:

Post a Comment