Saturday, September 25, 2010

Syok Sendiri....

Gambar sebagai hiasan.


Syok sendiri??? Hehehe... Btol ke ade 0rg kate bl0g saye ni bl0g sy0k sendiri....Eeeemmm... x kesahla ape 0rg nak kate... Sebenarnye bl0g saye ni hampir kesemuanye berkisarkan tentang kisah hidup saye sama ade smase kecil atau besar... ditempat kerja atau dirumah...dan juga 0rg2 sekeliling saye same ada yang saya sayangi atau tidak sukai.... Blog ini umpama satu medan untuk saya garap c0retan penulisan bg tatapan saya semula disuatu hari nanti supaya saya b0leh mengimbau semula kenangan2 lame dan dengan rase rendah diri saya ingin k0ngsikan cerita2 ini bersame dengan readers lain...Ia umpama diari saye tetapi saye ingin berk0ngsi dengan k0rang mane tau k0rg juga mempunyai pengalaman yang samekan..Mungkin cerita saya tidak memberi impak kepada anda seperti enjin yang mampu menggerakkan kereta dan kereta mampu membawa k0rang ke destinasi yang k0rang ingini... Tp di bl0g inilah tempat mengadu yang b0leh saya ceritakan pengalaman yang saya lalui atau meluahkan apa yang saya rasai...


Mungkin ada yang berpendapat penulisan saya ni macam budak2 ke ayat tak tersusun ke tunggang langgang ke saya mintak maaf banyak2 sebab saya ni memang tak pandai sangat mengarang ayat... Saya just taip apa yang terlintas di kepala saya... Lagipun ni bukan karangan mase time sk0lah dulu yang ada cikgu nak check atau bagi markah... hehehehe...So just nj0y jelah dengan p0st2 saya k... Kalau k0rang tak suka cerite ni banyak lagi p0st2 saya yang lain yang menarik...Please2 bace k...(sambil merayu2 k..hehehe...) K0rang b0leh k0men atau tinggalkan jejak k0rang s0 nnti saya b0leh kunjungi bl0g k0rang pula... kite bleh share2 cerite.... sharing is caringkan... s0 enj0y ya...

No comments:

Post a Comment