Friday, October 15, 2010

Sk00l BaTcH..


Hai... hari ni saya nak tunjukkan sk00l batch atau lencana sek0lah saya bermula dari sek0lah rendah sampailah last tempat pengajian saya.. buat masa inilahkan... mungkin pada masa hadapan saya akan sambung study lagi ke... Mana taukan... Mencari ilmu biar sampai ke negeri Chinakan.. S0 buat masa ni saya nak cari pengalaman bekerja dan kumpul duit dulu... Lepas ni kalau ada rezeki InshaAllah saya akan further study...Amin... Biar 0rg kata dah tua-tua pun nak study lagi ade aku kesah...hehehe.... Tak kesahlah janji saya tak menyusahkan d0rang apa saya nak hiraukan kata-kata 0rang yang mahu menjatuhkan kita.. Cakap-cakap 0rang macam tu cuma mahu melunturkan semangat kita.. tapi kita kena ingat selagi kita buat sesuatu untuk kebaikan dan demi Allah.. InshaAllah Allah akan sentiasa membantu kita...chewah...macam lagu InshaAllah-Maher Zain...Hehehe... S0 meh intai kat bawah ni macamane rupa sk0ol batch saya k..


Inilah lencana sek0lah rendah saya SRK Jalan Gurney 1.. Saya bersek0lah di sini bermula dari darjah 1 sehinggalah darjah 6... Sek0lah ni tak jauh dari rumah saya...

Ini pula lencana sek0lah menengah saya SMK Puteri wilayah.. Sek0lah ni terletak di kamp0ng Baru bersebelahan dengan sek0lah rendah kamp0ng Baru...Kedua-dua sek0lah ni berk0ngsi padang tau sebab tak ada padang sek0lah... Di hadapan sek0lah ni ada kedai makan nasi lemak CT Garden yang juga berdekatan dengan Kelab Dewan Sultan Suleiman.. Kalau berjalan dalam 10 minit ikut belakang sek0lah ni dah sampai ke kawasan Ch0w kit..

Kemudian saya sambung pengajian di Politeknik Sultan Azlan Shah..


Akhir sekali di UTeM.. tapi xtually tak abis study lagi... disebabkan rasa macam nak kerja dulu jadi saya tinggalkan pengajian buat sementara waktu.. InshaAllah saya akan sambung balik bila saya dah ready k.. D0akanlah yang terbaik untuk saya k..sebab saya pun mend0akan k0rang mendapat yang terbaik dalam kehidupan k0rang.... Amin.

No comments:

Post a Comment