Wednesday, February 17, 2010

Di hARi Rabu iNi~~~

Ari ni kat 0pis x bleh nak bukak broadband pulak... pagi2 masuk 0pis bleh bukak lepas breakfast langsung x bleh connect... terus kluar prompt c0nnecti0n terminated.... ntah ape pasal ntah.... dah la kol celc0m bnyak sgt iklannye.... geram je... tah ape si annuar tu suh tukar setting netw0rk la apelah last2 x bleh jugak... akhirnye dia suh 0ff pc tu 5 minit... hahahaha... klaka sungguh...dah tau sgt care tu dia akn gunakan... mcmla aku x biase.... mmg b4 tu dah restart byk kali pc tu tp same je... dia pun kate dia refresh balik bb tu... 0k lah... aku pun restart jelah pc tu.... try c0nnect balik bb blehla c0nnect tapi sl0w nak mampus.... sakit je hati...kura2 pun lagi laju...

Pastu tlglah closedkan log2 aduk0m.... tp x pasti yg kat klia, subang ngn atase tu bleh closedkan ke x.... k0l abg yarn byk kali xdpt2... entah ape ntah 0rg tua tu... tid0 k0t.... last2 biakan je log tu closed je yg len.... kol nizan tanye pasal macs dia ckp x 0k lg... s0 biarjelah... tapi tadi chat ngan dia rupenye dia x dgr sgt... huhuhu... xpelah abaikan je.....

Pagi tadi makan nasi lemak... tengahari ingat xnak makan tapi xleh tahan pulak... huhuhuhu.... saje je mintak duit kat KJ... kate nak beli r0ti... RM1.20.. dia pun bagi... hahaha... aku pun mcm x percaye s0 saje ckap nak beli air mil0... jd kene tambah lagi RM1.60.... dia kate ada tu je... hahah... pastu kate nak g s0lat dulu... lepas aku s0lat tgk dia tambah lagi RM1.40.... hahaha... kelakarla dia tu... series je... dia kata ambikla sbb aku aritu tlg dia signkan attendance t0k dia... s0 aku pun g lah beli r0ti ngn air mil0....
Sampai 0pis aku pun bagi balik duit dia tapi aku bg RM2 je... dia kata watpe bagi balik.... ambik jelah dia belanje... s0 aku pun malas nak gad0h aku ambik duit tu n bagi kat fandi ckp nak bayar duit makan aritu... xtaula dia ambik ke tak... sebab lepas s0lat asar kluar surau td duit tu dah xde dah atas meja...d0rg sume pun dah xde kat 0pis... so biar jelah....KJ pun dah xde...turun kat bawah nampak geng2 fandi baru kluar dari presiden....

Sampai umah rehat jap... mandi n s0lat maghrib pastu terus solat isyak... heheh... pastu terus 0n9... huhuhu... still sl0w tp at least bleh la bukak jugak internet c0mpare pagi td....rase cam lapar pulaktapi xde mende nak makn... ad0yai.... tunngu pagi es0k jelah makan....

No comments:

Post a Comment