Thursday, February 18, 2010

Hari kHamiS yg bERseJaRAh.....

Pagi tadi nak 0n9... tp lembab gle.... Pastu g putrajaya teman yan g uruskan pasal tanah.... g nan hassan n c0usin dia hilal.... balik 0pis s0lat z0h0r n tid0.... huhuhu... arini panaz..... xmacam semalam.... sejuk... tid0 pun lena.... kol berape ntah terjage tapi mase tu dah azan asar... s0 bangun g teng0k fandi 0n9... dia kate dah laju... sebab salah setting netw0rk... dia kate ambek yg preferred... ceh sengal... semalam annuar celcom suh ambek yg 0nly... bangang punye anuar... hahaha.... tp aku terus g t0ilet ambik wudhuk nak s0lat asar sebab mase tu dah k0l 5.30pm.... k0l 6 nak balik la.... mase tgh pakai telekung tu mulalah ada crite panaz pulak kat luar.... si abg yan tu blehla membebl pasal kejadian senin tu yg dia k0l suh g 0pis nak kene g putrajaya tu... macam **** je.... mase tu aku dah pikir jap g aku keluar klu dia ckp pasal tu aku bleh ckp aku bleh resign tapi aku nak gaji bulan nih... mmg dalam kepale h0tak ni dah pikir dah pasal tu.... nekad.... tapi bile aku keluar dia xnak cakap ape2 pulak... s0 lantak r... pastuhtnggu yan sembahyg dia panggil name yan... aku kate yan sembahyang... pastu ape ntah dia cakap aku x dengar... dia cakap s0wg2 k0t.... lantak r malas nak layan.... s0 kit0rg pun balik.....

Aku jumpe 0ne kat wangsemaju.... aku ajak dia g cc nak print resume... hahahaha... mmg nekad gile dah mase tu... sbb mase otw nak g kete yan k0l kate abg die k0l... peh... hangin gle dgr ape yan cakap... bleh pulak abg dia cakap yan aku ngan hassan kene balik k0l 9... apehal pulak... dia kate dulu d0rg awal2 keje balik k0l 9... abes dia ingat dulu kit0rg keje balik kol berape... dia ingat kit0rg baru keje 2 3 hari ke... hangin satu bdn gak lah..... dah nak dekat setahun dah... gaji takat tu ... kwsp pun xde... dia byk cakap pulak... lagi hangin bleh plak dia kate klu xsuke bleh cari keje len... dia ingat k0mpeni tu dia punye ke... mentang2lah anak kesayangan mama dia... ceh... haram betul... mmg hangen geram xyah ingat la... sebaik lah ingat Tuhan lagi... haissshh.... xpelah abaikan jelah... lepas kit0rg balik.... Ishhh tapi walau dah tengah malam dah pagi dah ni pun aku masih xleh lupe geram aku ni... klu dia nak cakap ape2 nape x cakap sendiri beb... tu yg buat aku lagi naik hangin....


No comments:

Post a Comment