Wednesday, June 9, 2010

Jalan2...


dah hampir pukul 5 petang... tapi sebutir nasi pun aku belum jamah... hari ni aku lipat baju yg byk ni....rimas tengok byk sgt... wlupun aku xsuka lipat baju tp xsuka lg aku teng0k baju yg berlambak2 ni berl0ngg0k smpai 2 bakul... aku lipat sebakul je...hehehe....

ad0i lapar pulak perut ni...huhuhu...dah lame x update bl0g ni... bile tgk bl0g 0rg len aku rase mcm nak menulis pulak kisah aku yg dh lame x aku c0retkan sbg ingatan di mase hadapan... b0san betul d0k umah... dh xtau nk wat ape dah....kang asek mkn je bdn ni pulak bertambah berat... tp alhamdullillah selame aku kt umah aku rase aku lbh senang kawal mkn drpd klu kat opis.... tp tgk badan ni cam x kurus pun... mungkin klu timbang kurang ckit k0t...hehehe nak sedapkan ati... yelah tp mmg betul aku kurg mkn klu kat uamh sbb klu kat umah kurg berjalan jd risau klu mkn byk kang susah nak turun berat ni...

aritu aku g agensi dgn k.net n hani... lepas abestu kit0rg g mid... k.net nk cari kasut... sambil tu kit0rg gunakan mase yg byk tu nk tgk cite lagenda budak setan... hhmmm jln cite tu mmg xbyk yg diubah tp disbbkan mase tygn pendek jd cite tu ambik yg penting2 je... mslh nye aku rase cite tu sgt lembap... leina ajk teng0k cite tu... mslhnye aku rase cm xmampu nk teng0k lg sbb b0san... cume s0undtrack die je yg buat cite tu sedih...yg selebihnye b0san bangat seh....

semalam aku baru update resume kt j0bstreet n apply beberape j0b...huhu... tp apepun aku nak start keje bln 7 sbb bulan ni mcm2 hal.... ari jumaat ni famili nak g trip gke kelantan... semalam jumpe wan... dia kate kat sane pack.... yelah musim cuti sek0lah ni... ramailah yg cuti2 malaysia... apelah yg best sgt kt sane tu smpai ramai sgt g sane... mungkin makanan dan brg dia murah k0t...siap smlm argue ngn wan psl kelantan...hahaha...mestilah aku nk menang... tp xpasti aku nk g ke... klu dpt gaji es0k ingat nk pegi jugak tp bile pkir maghunah tu ade jd malas pulak... lgpun k.net nk baju dia... abg shuib dtg jumaat klu aku ikut bile mase pulak nk bg k.net sbb k.net kt nk pakai ahd ni... hhhmmmm...mmg macam2 hal...

k.n0r pulak entah bile nk siapkan baju d0rg... aku dh ckp bulan 6 klu b0leh awal bulan 6 tp sampai la ni xsiap2...baju k.kayn0 pun selai je baru dia siapkan... hampeh bet0l....camtu baju aku pun xtau bile nak siap...sempat pkai raye ke tidak...ad0yai....26 jun saz ngn beevi kawen... saz wat tema putih... aku ingat nk beli kain tp xtau nk suh sape jahit lgpun cm dah xsempat... teng0kla es0k klu aku rajin g carik kat tempat k.ana ke... dah lame xjumpe dia lagipun....

kamera aku dh dpt beli sekarang ni nak tunngu lappy je.. aritu dh g survey... tp 0rg tu cb0k prom0te acer... aku klu bleh nk beli c0mpact atau dell... sbb acer cepat panas...nnti aku nk g survey lg.... hhhmmm pastu aku nak g ambik lesen semula... yg dulu dh mati... duet lg... tp xpelah klu dh ada lesen senang ckit...nnti klu rase dh ada duit bleh terus beli je...

No comments:

Post a Comment