Friday, June 11, 2010

Dia Bukan Untukku...


Td belek2 bl0g ehem2...first time aku baca bl0g dia..nampak gaye cm dia pun dh lame x update bl0g tu...mungkin dia ada bl0g len k0t..tp aku bacalah p0st dia yg lame2...xsangke plak ade beberape p0st tu pasal aku...pergh malu gak...hhmm...aku bukannye cantik pun apetah lagi baik lagilah bukan... nape dia nak suka kat aku sdgkan ramai lg 0rg...hhmmm mungkin mase tu aku rapat k0t ngn dia....tp niat aku mmg nk kawan jewk...xlebih dr tu sbb aku ni bknlah jenis perasan sendiri yg 0rg suka kat aku...sbb aku ni xde keistimewaan pun....tp kelaka jugak bile 0rg suka kat kite dlm diamkan... =)

Anyway dia 0k tp bukan untuk aku...Alhamdullillah sekarang ni pun dia dah jumpe 0rg yg sesuai menjadi teman sehati dia... h0pefully ini yg terbaik utk mereka...Aku?? emmm aku masih mencari cinta yg benar2 diciptakanNya utk aku... biarla... j0d0h pertemuan tukan di tangan Allah... Insyaallah.. klu ada j0d0h maka aku akan tamatkan zaman bujang ni...Amin...

Semalam aku xleh tid0...last2 kacau mamat ni...xsangke pulak dia leh lak melayan...maybe dia dah tid0 tp terjaga dgr bunyi msg k0t...tp aku msg 0rg len s0rg pun x sedar diri...tp 0klah...kelakar jugak bace msg dia tu...at least terhibur jugak hati ni dr terkebil s0rg2 teng0k 0rg len sedap je berkr00hh... Dalam k0l 3 baru aku tid0... aku teng0k mamat tu pun cam dah ngant0k sgt dari msg yg dia bg tu...tp 0klah at least dia nak layan... dia xtually baik tp suke mengenakan 0rg...

No comments:

Post a Comment