Sunday, June 13, 2010

Petang ahad.....


Hari ni aku masak nasi g0reng ngan kakcik...Banyak pulak nasi tu...kit0rg berdua je...Lagipun kakcik keluar g dating...aku xwat keje lain pun...dari tadi teng0k tv n 0nline...tapi rasenye tv ni je yg teng0k aku...aku cb0k d0k mengedit pic jewk...b0san...Bukak fb pun xtau nk watpe... Semalam m0h0n spa tapi td test semak perm0h0nan xtau knape masih dia tulis perm0h0nan aku dh tamat temp0h...aku xpahamla....
Semalam pun k.net suh m0h0n kat 0M Techn0l0gies sbb dia kate bile dia m0h0n 0rg tu terus k0l dia tp aku m0h0n xde sape pun nak k0l aku...mungkin aku xlayak k0t...sekarang ni dengan kelulusan dipl0ma saje susah nk cari keje...diploma skrg dah same taraf cam sijil... Hmmm... semalam bukak emel n ct ada ym aku tanye kenape xdtg kenduri kawen kakak minah tu... xkanlah aku nak pegi... aku kan nak lupekan minah tu... aku benti blaja pun mmg sedikit sebanyak ada kene mengena ngn minah tu... aku mmg susah nk maafkan dia apetah lg nak teng0k muka dia lagi... klu bleh aku nk lupekan yg aku pernah mengenali dia selame ni....
Dari td aku edit pic... hehehe....tp aku blur mcmane nak upl0ad pic dlm ni ke bawah... mcamne yek...

No comments:

Post a Comment