Thursday, June 17, 2010

Hari Jumaat...


Semalam ingatkan nk p0se tapi ptg tu xtaula nape cm xkuat pulak... s0 xjadilah puase.... huhuhu... baru2 ni xtaula nape silap send msg kat dia.... hhmmm mungkin rindu k0t...ahaks...malu sgt3....hahaha... rase lps kejadian tu dia cm dh xnak sgt msg aku...ckp sepuluh patah dia jwb sepatah...tanye sepatah lagilah sepatah dia jawab...sejak tu aku asek pikir bukan2...maybe dia xnak aku kacau dia lagi jd akupun berusaha tuk x kerap sgt msg dia....

sekarang ni aku dh makin risau sbb 0rg len dh ramai dapat keje tp aku belum lg...semalam vads panggil interview tapi bile pikir balik dia shift sampai kol12 jd aku pkir camne nk balik...xde transport xde lesen...adussss susah betul idup aku ni...penuh kekurangan...kdg2 aku rase kenapelah aliran idup aku ni xseindah 0rg len yg mudah perjalanan hidupnye....

es0k aku kene ambik baju yg tempah tu... ingatkan nk g jalan2 kat ict tp xtaulah jd ke x..next week dah kenduri saz tp aku xdapat pun lg kadnye..jd klu dia xbg pun xpelah...dh tau sgt perangai saz tu...pilih bulu....nak2 skrg kawen ngn 0rg kaya...lagilah...dr sek0lah pun mmg camtu....

bilalah nk dapat keje ni... xpe ke klu aku wat xtau je ngn kompeni vads tu...xblacklist ke name aku ni.....nnti susah x nk dpt inteview kat tempat le...tensenlah...k.net dh dapt keje... hani dh g byk interview...bdk2 laki pun dh ramai dah yg start keje tempat baru...ada yg tengah tunggu panggilan...tapi aku masih cmni...makin tertekan rasenye....apelah yg akan berlaku lepas ni.... wait n c jelah....mudah2an akan adalah peluang yg baik utk aku juga...rezeki tukan Allah yg bagi...xkanlah hina sgt aku di sisi Allah...wlaup0n mmg aku ni byk d0se tp xkanlah sebesar2 bumi Allah ni xde langsung rezeki aku... Insyaallah...harap2 adalah...

No comments:

Post a Comment