Wednesday, November 24, 2010

Kain Batik



Gambar sebagai hiasan. Thanks to google image
Nak tau tak hari ni saya pakai kain batik pergi keje.. Tak nak tau sudah boleh blah.. Hehe.. Ok tak nak merajuk-rajuk nanti tak comelkan.. tapi bukan kain batik yang sarung tu yek.. Gile… kalau pakai yang tu abis terlucut nanti… Silap-silap sedar orang tengok kita je.. Ingat tengok sebab arini nampak sangat cantik tapi sebenarnya nampak lain… Hehe..Nampak ape.. Emm lu pikirla sendiri.. 

Baju kurung ni memang kain dia kain batik.. Tapi yang telah berjahitla…saya bukan pandai sangat pakai kain batik sarung tu… Biasala kalau dah duk bandar ni memang jarang pakai kain batik sarung tu..Nak ikat biar pakai Nampak kemas pun tak berape nak pandaila.. Jadi senget-senget lepastu mesti nampak kain belakang tu terjelir.. Hehehe.. kalau korang tak paham apa yang saya maksudkan ni takpelah… Abaikan je…

Disebabkan dah gemok so kain sebenar tuk baju ni dah tak muat.. Huh memang kene diet ni… bukan takat dagu je dah double chin tapi perut ni dah macam orang mengandung 2 bulan pulak… haish… Malu-malu semalu-malunya.. Ada tak cara nak kuruskan badan tanpa perlu menahan makan atau terpaksa bersenam mengeluarkan peluh-peluhan.. Memang mustahilkan..

Jadi disebabkan tu saya pakaila kain lain tuk baju ni tapi jenis kain batik dah siap jahit jugakla.. Ayu-ayu je gitu nak berjalan… kalau jalan laju-laju terselak-selak kain ni.. Auww seksi shiioottt… Nampak betis I yang gebu ni… Hehe.. Sebelum nak matchingkan baju ngan kain ni saya tanya kat kakak saya sesuai tak.. Dia pun cakap sesuai… Esoknye.. Kira hari nilahkan kakak saya yang sorang lagi cakap… “Eeeaayy..tak sesuailah ko pakai baju ngan kain ni… saya yang bagi ko idea suh pakai kain ni…” Kurang asamkan… Bleh pulak dia kutuk saya… Tapi Alhamdullillah kat opis takde orang pun tegur kain ni tak sesuai ke tak kena ke nampak weird ke.. So kira sesuailahkan kan kan..

Gambar sebagai hiasan. Thanks to google image

No comments:

Post a Comment