Sunday, November 28, 2010

Misi 14 hari

Tengok bawah mata ni... Dah macam kungfu panda...Hmmm... Memang ramai dah compliment complaint ni kat saya... Sentap mak nak... Kalau kira dari awal dah berapa ramai yang dah cakap mesti dah boleh vote tok menang anugerah mata yang paling serupa dengan panda... Sebaik takde anugerah tuk kategori ni k... Tapi kalau adakan agak-agaknyelah dapat tak hadiah dia tiket pergi dan balik ke China untuk tunggal tinggal bersama panda selama 3 hari 3 malam.. Hahaha... Merapu k... Nehi Nehi... Kabi Nehi... Kalau tinggal dengan panda silap-silap kena ngap... Tapi panda makan apa yek?... Tumbuh-tumbuhan ke daging... Saya pun tak pasti... Tulah kurang tengok National Geographic...Yang saya tahu cuma dia tinggal kat buluh-buluh... Itupun sebab kalau tengok gambar panda mesti ada gambar buluh... Hehe... Dulu time sekolah ada watercolor yang gambar panda kat boxcase dia...

 Ha.. Tengok mata panda tu...

Ok.. Berbalik pada misi 14 Hari saya... Saya dah beli Garnier brightening eye roll on untuk hilangkan hitam dibawah mata ni... Kalau nak ikutkan dah banyak jugak produk yang saya dah guna before ni tapi takde perubahan ape-ape pun... Same jugak macamni... Tapi apasalahnya keep on tryingkan... Don't give up on yourself... Chewah!!! Berfalsampah Berfalsafah pulak.... So yang ni tak tahulah produk yang ke berapa dah yang saya dah beli... Berkesan ke tidak...  Hmmm... Yang tu kita same-same nantikankan dan lihat jika ada sebarang perubahan k... Tuuuunnnggguuuu... Garnier... Ukurlah sendiri...

 Garnier Brightening Eye Roll On


1 comment:

  1. Mate still cm panda.. Kene bnyk bersabr ni nk tengk hasilnye

    ReplyDelete