Friday, December 24, 2010

anniversary GA


Yess.. Hari ni saya join anniversary GA pulok. Walaupun keje masih tak siap sempat pulak saya join GA di niezareena memory nikan.. Huhuhu. Korang pun jomlah join sekali. Klik banner diatas atau SINI untuk join. 
Jom kita meramaikan lagi majlis contestant. Hehe..

Sape pulak yang akan jadi mangsa tagged hari ini ye. Jom kila lihat sape yang kene..

Jeng..


Jeng..


Jeng..



Anda telah di tagged


Saya juga mentagged semua yang dah baca entri ni  untuk sama-sama join.

Tarik Tutup:26 Dis 2010 jam 12.00 12malam. 

Kalau sompat korang join tau.. =)

2 comments:

  1. suke je dia join mcm2 ekh.. heheh.. ok2!! takpe2!!goodluck babe!

    ReplyDelete