Monday, December 27, 2010

Sangat Happy =)

Rasa cam nak lompat-lompat tinggi-tinggi sampai bumbung klcc.. Toing..toing...toing... Apsal lah minah ni happy sangat pulak ni... Nak tau ke.. Nak tau ke...Hehe.. Hari ni keputusan sudoku contest yang dianjurkan pertama kalinya oleh incik Luffy pemilik Blog Budak Kampus dah keluar... Ramai gak yang join dan saya pun salah seorang peserta yang merajinkan diri menjoini contest ni...Wakaka... Memang merosakkan bahasa betul saya ni kan.. Teruja sangat ni... Jadi sengal pulak..  Disebabkan semalam saya dah tahu hari ni result keluar so saya pun nak tahulah sapekah yang bertuah tu.. Rasa macam tunggu result exam pulak...Dan... Apabila saya menjenguk blog incik Luffy, dengan perasaan yang berdebar-debar saya membaca satu persatu bait-bait perkataan yang ditaip incik Luffy untuk mengumumkan pemenangnya.. jeng jeng jeng..... 

Pemenang 1st prize jatuh kepada 

Cik Zati. 
Owh hatiku kecewa kejap di situ.. Walaucemanapun tahniah Cik Zati kerana dapat 1st prize. Clap- clap.. 
Kemudian mata saya terus memerhatikan lagi setiap perkataan yang ada di situ dan terhenti seketika. Mata saya tertumpu pada nama pemenang untuk 2nd prize. 2 3 kali saya membacanya dan melihat jawapan pemenang tersebut. Eh! macam ku kenal tapi di mana ya... 

Pemenang 2nd prize adalah...

Cik Cekodok.. 
Macam sangat ku kenal nama ni.. Baca sekali lagi.. Cik Cekodok.. Wakakaka... Terus saya gelak kegembiraan kerana sayalah Cik Cekodok tu.. Jawapan yang saya hantar tu pun memang serupa seperti yang ditunjukkan. So sahlah sayalah Cik Cekodok tu... 



Nilah jawapan yang saya hantar


Hoorey.. Best beb.. Walaupown dapat nombor 2 pun takpe saya tak kesah janji ada nomborkan.. Kalau last pun ada nombor gak.. Tujuan utama join pun sebab saya memang suka main sudoku dan waktu tu rajin pulak nak join. Menang tak menang tu belakang kira. Yang penting saya bagi support untuk mereka yang rajin menganjurkan contest ni... Lenkali kalau incik Luffy nak wat contest lagi habaq kat cheq ya.. Kalau cheq rajin cheq join lagi.. =)


2 comments: