Wednesday, December 22, 2010

My first award

Terima kasih cikgu akim sebab bagi award ni. Nilah first time saya dapat reward tau. Clap-clap.

Create your own banner at mybannermaker.com!


Saya terlebey rajin plak arini nak jawab soalan-soalan cepu cemas ni. Jom chekidout.

1.Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?
Enjoy. Tertarik menarik ko memang d boom. Pheewwiit. Bodek sikit sebab kat blog ni lah first time saya tibe-tibe nak masuk segmen and dapat award yang first jugak kat sini. Tak tahulah kenapa terajin sangat pulak ni maybe Cikgu Akim ada jampi-jampi saya kot. Gilakk perasan!

2. Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100pp)
Uwaa.. kena cerita ke.. Alaa ni blog biasa-biasa je tapi kalau lame-lame jadi menarik kan kan kan.. Sapa setuju sila angkat tangan macam saya (dialog usop dalam hantu kak limah balik rumah). Cepat angkat tangan kalau tak nak kena siku!. Korang enjoy jelah kat sini ye. Layan diri buat cam rumah sendiri. Jangan malu-malu.

3. Tujuan utama anda berblog?
Nak isi masa lapang yang tak lapang sangat boleh. Takde sape nak dengar saya bercerita sebab kalau dah  start bukak mulut memang susah nak behenti jadi tulis cerita dalam blog je. Hehe. Kat sini boleh merapu-rapu takde sape nak marah. Boleh hilang stress sikit kot. 


2 comments:

  1. bestnyeeeeee dpt guling2 kat cni..yala cam umah sndiri kan2..hehehhe..thnks sdi trima...

    camna nak buat percusor tu ada love?nice!

    ReplyDelete
  2. Cikgu Akim
    Kalau nak tukar cursor boleh rujuk kat sini http://www.cursors-4u.com/

    Korang semua pun boleh try this out =) Gud luck!

    ReplyDelete