Wednesday, December 22, 2010

Segmen Jom Berkenalan

Klik pada banner kalau nak join cam saya


Ok ni first time saya join segmen macam ni. 
Nak gedik-gedik sikit sekali sekala. Boleh. 
 Tapi kene jawab soalan daa. 
Jom chekidout jawapan saya untuk segmen Cikgu Akim ni.



Apakah status anda
=
=
Emm...Single mingle but not available..


Ceritakan tentang diri anda
=
=
Kalau nak cerita semua cam banyak sangat la. Nak suh view my complete profile boleh. Hehehe. Oklah, cerita sikitlah yek. Ce crite ce crite. Awok nak dengar. 
Lahir di Pahang tapi dibesarkan di KL. Sekolah semua kat KL tapi sambung belajar di Perak dan Melaka kejap. Sekarang dah keje kat KL jugak.  Anak-anak memang banyak tapi anak orang lainla. Anak sendiri ada gak tapi anak mata anak tekak anak rambutlah. Cita-cita memang tinggi sampai tak tercapai-capai lagi. Huahuahua. Hobi suka tido makan tido makan. Sekarang tengah sibuk nak berdiet tapi memang payahla. Nafsu makan ni sukar nak dikawal kalau dah balik umah je ada makanan. Dah siap masak tinggal makan je. Bukannya susah sangat nak makan dari dalam perot mak lagi dah belajar makan. Lagipun saya tak suka membazir ni. Membazirkan amalan syaitan. Saya tak nak kawan ngan syaitan. Syuh syuh syuh. Ok dah tak nak merepek lagi. Next question pulak.


Ceritakan tentang Blog anda
=
=
Blog saya takde ape yang spesel sangat pun. Biasa-biasa je. Blog suka suki untuk enjoy-enjoy. Tapi bukan semua entry yang merapu. Masa first-first join memang ntah hape-hape ntah saya merepek merapu tapi lepastu cam-cam cerita ada. Ada cerita pasal saya, of cozla ada crite pasal saya dah belog sayakan. Emm tapi ada gak cerita pasal orang-orang sekeliling, info terkini dan ada gak cerita muhasabah diri. Chewahh.


Apa pendapat anda tentang dunia blog?
=
=
Dunia blog adalah dunia yang boleh kita share story mory kita walaupon orang tu tak pernah haku kenal pun sebelum ni. Bercerita tanpa perlu bersuara cuma hanya perlu menaip je. Dan cerita tu kita boleh baca beberapa kali sesuka hati mak bapak kita sampai nak termuntah tahi hijau pun takpe. Duk belek-belek pic yang menarik dalam ni. Jenguk-jenguk bloggerz yang fashionistas yang kacak yang comel suma bolehlah. Boleh baca cerita orang lain, belajar benda baru. Bak kata astro 'Macam-macam Ada'. 


Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
=
=
Selamat menyertai dunia blogging k. Be yourself and learn from mistake. Yang penting don't ever give up and try your best. Tak kesah lah orang nak cakap apa yang penting, Ada aku kesah!


Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
=
=
Entahla. Tak tahu nak jawab. Lagi susah dari soalan SPM. Diri sendiri mana nampak keunikan sendiri kan nanti kata perahsantan perasan pulak. So korang tolonglah bagi jawapan dia yek.


Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
=
=
Sampai hujung nyawa. Cehh. Ntahla. Sampai lebam kot. Sampai suatu masa yang tiada nokhtahnya. Impian saya semoga dapat menghiasi dunia blog ni dengan cerita-cerita yang best dan dapat share sumthing yang berguna kepada orang lain. Be positive.


Kena tagged 4 orang bloggerzla la. Emm saya nak tagged semua yang baca entry ni boleh. Kalau dah baca jom join pulak. Hehe. Boleh klik kat banner di atas atau SINI je.
Tarik tutup 03 Januari 2011. Kalau sempat join la yek. Salam perkenalan!



4 comments:

  1. hahahahha..klaka la baca jawapan ni...ok2..saya pon ada anank mata..peacee...

    erk boleh ajar tak cara nak keluarkan blink2 dari percusor ni..cantik...

    salam perkenalan dari saya bakal pendidk!

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan Cikgu Akim.. saya pun ada anak mata... bukan satu tapi dua... hehe..

    emm nak belajar ye..nnti saya carik balik camne nak wat blink2 kat cursor ni..

    ReplyDelete